Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

SPRZEDAŻ

Sprzedaż Kia w Polsce w 2013 roku

Kia Motors Polska zanotowała kolejny dobry rok w Polsce. W 2013 roku w naszym kraju zarejestrowano 17 144 szt. samochodów co w porównaniu do 2012 roku oznacza ponad 13% wzrost sprzedaży.

Więcej…

Sprzedaż Kia w lipcu wzrosła o 18,9 procent

Lipiec 2013 r. zakończył się kolejnym wzrostem sprzedaży samochodów Kia. Do rąk klientów dostarczono 1 569 nowych samochodów, co jest wynikiem o 18,9% wyższym niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Więcej…

Sprzedaż Kia pierwszym półroczu 2013

W czerwcu 2013 sprzedano w Polsce 1 554 samochody Kia, uzyskując wzrost na poziomie 14 procent w stosunku do czerwca 2012r. Czerwiec przyniósł wzrost liczby rejestrowanych aut zarówno w porównaniu do analogicznego miesiąca ub. roku jak i w stosunku do poprzedniego miesiąca.

Więcej…

Rejestracje samochodów Kia w kwietniu 2013 roku

Kia CarensKia w Polsce rozpoczęła drugi kwartał kolejnym wzrostem sprzedaży. Z wynikiem 1527 sprzedanych samochodów, sprzedaż marki w kwietniu wzrosła w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku o 20 procent.

Więcej…

Sprzedaż Kia w Polsce i na świecie w pierwszym kwartale 2013

sprzedaż Kia RioW okresie pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku globalna sprzedaż Kia Motors wyniosła 653 361 egzemplarzy. To o 2,7% więcej niż w pierwszym kwartale 2012 roku. Więcej…

Strona 1 z 4

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. For additional local buy website traffic visit buysitetraffic. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Find all the info that you need about " liposomal Glutathione cclglutathione " at http://www.cclglutathione.com Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia