Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

SPRZEDAŻ

Sprzedaż Kia w Polsce i na świecie w pierwszym kwartale 2013

sprzedaż Kia RioW okresie pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku globalna sprzedaż Kia Motors wyniosła 653 361 egzemplarzy. To o 2,7% więcej niż w pierwszym kwartale 2012 roku. Więcej…

Luty 2013: Wyniki sprzedaży Kia w Polsce

W lutym tego roku Polacy kupili i zarejestrowali 1729 nowych samochodów marki Kia. To o 11,9% więcej niż w lutym 2012. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy zarejestrowano 3590 samochodów. Wzrost w stosunku do ubiegłego roku wyniósł 37%  (968 egzemplarzy).

Więcej…

Doskonały początek roku dla Kia w Polsce

W Polsce w styczniu tego roku zarejestrowano 1861 samochodów osobowych marki Kia, jest to o 72% więcej niż przed rokiem kiedy sprzedano 1077 samochodów. Kia z udziałem w rynku 6,23% zajmuje dobrą szóstą pozycję w rankingu najlepiej sprzedających się marek.

Więcej…

Kia Motors bije kolejny rekord sprzedaży rocznej

W 2012 roku, Kia ustanowiła nowe rekordy sprzedaży we wszystkich regionach świata. Również w Europie, gdzie wbrew negatywnemu trendowi na rynku udało się uzyskać wzrost sprzedaży i umocnić swoją pozycję jako najszybciej rozwijającej się marki motoryzacyjnej.

Więcej…

Kia trzyma kurs

Kia proceedO tym ze europejski rynek motoryzacyjny jest w kryzysie nie trzeba nikomu przypominać. Kryzys oszczędził jednak markę Kia, która odnotowała kolejny wzrost sprzedaży.

Więcej…

Strona 2 z 4

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Piątka wrocławskich studentów 2 lata temu pomimo braku pieniędzy postanowiła spełnić swoje marzenia – kupili starego busa za 2000 zł, pomalowali go w kolorowe barwy i wyruszyli w nieznane – w kierunku Portugalii.