Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

Sprzedaż Kia w Polsce i na świecie w pierwszym kwartale 2013

sprzedaż Kia RioW okresie pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku globalna sprzedaż Kia Motors wyniosła 653 361 egzemplarzy. To o 2,7% więcej niż w pierwszym kwartale 2012 roku.

W samym marcu sprzedaż koncernu wyniosła 244 539 egzemplarzy (-0,3%). Największy wzrost sprzedaży zanotowano na rynku Chińskim, gdzie wolumen wyniósł 48 364 egzemplarzy (+19,6%). Na rynku europejskim zrealizowano  sprzedaż na poziomie 57 651 egzemplarzy (+6,6%)

Według sprzedażowych statystyk, do wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale 2013 przyczyniły się szczególnie Kia Rio, modele z rodziny Cerato/Forte/K3  oraz model Sportage. Globalna sprzedaż Kia Rio wyniosła 115 062 egzemplarzy. W przypadku kompaktowego SUV-a Kia Sportage sprzedaż osiągnęła liczbę 89 510 samochodów.

W Polsce na koniec marca zanotowano o 29,7% większą sprzedaż w pierwszym kwartale (5 264 zarejestrowane samochody) niż w analogicznym okresie i tak bardzo pomyślnego ubiegłego roku. Dzięki temu Kia utrzymała piątą pozycję w rankingu najczęściej rejestrowanych aut osobowych w Polsce.

W marcu 2013 zarejestrowano 1674 nowe samochody Kia, w tym:

Kia Sportage – 533 sztuk

Kia Cee’d – 497 sztuk

Kia Venga – 311 sztuki

Kia Rio – 170 sztuk

Kia Picanto - 62 sztuk

Kia Soul - 39 sztuk

Kia Sorento - 30 sztuk

Kia Optima - 32 sztuk

źródło: Kia, carmarket.com.pl

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia