NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

PRO CEE'D GT

Cennik Kia pro_cee’d GT

Kia ceed GTKia wprowadza na polski rynek dwa nowe modele: Kia pro_cee’d GT z nadwoziem 3-drzwiowym i 5-drzwiowe Kia cee’d GT. Za usportowione modele cee’d będzie trzeba zapłacić co najmniej 86 990 zł.

Więcej…

Kia Pro_cee’d GT – pierwsze oficjalne zdjęcia

Kia pro_cee’d GTDziś publikujemy pierwsze oficjalne zdjęcia sportowej wersji Kia pro_cee’d GT, która wraz z 5-dzrzwiową odmianą hatchback Pro_cee’d GT zadebiutują na marcowym salonie samochodowym w Genewie.

Więcej…

Pierwsza jazda nową Kia Pro_cee'd GT

Kia pro_cee’d GTKilku rosyjskich dziennikarzy miało okazję przetestować nową Kia pro_cee’d GT we wczesnej wersji produkcyjnej. Zapraszamy do obejrzenia filmu.

Więcej…

Kia pro cee’d GT – pierwszy szkic i zdjęcia szpiegowskie

szkic Kia pro ceed GTKia opublikowała  pierwszy szkic zapowiadanej mocniejszej wersji pro ceed GT, a my publikujemy już pierwsze zdjęcia modelu przyłapanego podczas testów.

Więcej…

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia