Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Kia Venga 1.4 - 90 KM

Kia Venga testKia Venga na polskim rynku zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. To kolejne auto koreańskiego producenta, które zostało zaprojektowane z myślą o europejskim rynku i tutaj też jest produkowane.

 

Kia pierwszym koreańskim producentem startującym w Indianapolis Speedway

Indianapolis Motor SpeedwayW miniony weekend po raz pierwszy w 103-letniej historii słynnych wyścigów na owalu Indianapolis Motor Speedway ścigały się samochody Kia.

Podczas 8 rundy Continental Tire Sports Car Challenge do wyścigu dołączyły dwa czerwono białe Kia Cerato (Forte) Koup. Za ich kierownicami zasiedli Andy Lally wraz z Nickiem Jonssonem oraz Mathew Pombo z Michaelem Galati.

Podczas debiutanckiego wyścigu na torze w Indianapolis Speedway w wysoce konkurencyjnej kategorii 2,4 litrowe, 250 - konne Kia Forte Koup  przygotowane przez Kinetic Motorsports z Burford, stoczyły 2,5 godzinną walkę na torze.

Indianapolis Speedway

Wyniki:

Kia z numerem 12 zajęła siódme miejsce a Kia z nr 10 zakończyła wyścig na 10 miejscu.

Forte Koup Indianapolis Speedway

Samochód Kia nr 12

  • Siódme miejsce
  • Kierowcy: Michael Galati i Mathew Pombo
  • Najlepsze okrążenie: 1:44.037
  • Średnio mil na godzinę: 58.307

Forte Koup Indianapolis Speedway

Samochód Kia nr 10

  • Dziesiąte miejsce
  • Kierowcy; Nic Jonsson i Andy Lally
  • Najlepsze okrążenie: 1:42.841
  • Średnio mil na godzinę: 58.266

Klasyfikacja generalna producentów Continental Tire Sports Car Challenge (Street Tuners) z 31 lipca 2012

Klasyfikacja generalna producentów Continental Tire Sports Car Challenge

źródło: kia-buzz.com

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia