Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

Siódme w karierze zwycięstwo Rafaela Nadala w turnieju im. Rolanda Garrosa

Rafael NadalSiedem lat gwarantowanych zwycięstw. Hiszpan Rafael Nadal po raz siódmy w karierze zwyciężył w wielkoszlemowym turnieju na kortach ziemnych im. Rolanda Garrosa w Paryżu. Nadal pokonał w finale Serba Novaka Djokovica. Tenisowy mistrz od 2006 r. jest ambasadorem marki Kia.

26-letni Nadal wystąpił w turnieju Rolanda Garrosa po raz ósmy z rzędu, ale triumfował w tej imprezie w latach 2005-08 oraz w ostatnich dwóch sezonach. Do tej pory dzielił rekord ze Szwedem Bjoernem Borgiem, który wygrywał w Paryżu w latach 1974-75 i 1978-81, teraz jest rekordzistą indywidualnie.

Rafael Nadal Parera zadebiutował w gronie zawodowców w 2001 r. wygrywając swój pierwszy mecz w wieku 16 lat. Pierwsze 10 tytułów mistrzowskich zdobył przed ukończeniem 20 roku życia, co jest niepobitym do dziś rekordem w erze "Open". Hiszpan uważany jest za jednego z najwybitniejszych zawodników w historii dyscypliny. Największe sukcesy odnosi na kortach ziemnych, a liczni eksperci skłaniają się do uznania go za najlepszego zawodnika w historii specjalizującego się w grze na tej nawierzchni.

W 2006 r. siedmiokrotny triumfator turnieju Rollanda Garrosa i posiadacz najwyższych trofeów w sumie z 11 turniejów wielkoszlemowych związał się z marką Kia.

Koncern Kia Motors swoją współpracę z mistrzem łączy z głębokim zaangażowaniem się we wspieranie sportu tenisowego. Od sześciu lat systematycznie przedłuża umowę partnerską ze swoim światowym ambasadorem. Tym samym Rafael Nadal pozostaje gwiazdą prasowych i telewizyjnych kampanii reklamowych Kia oraz imprez promocyjnych, m.in. najważniejszych salonów i targów samochodowych.

Pojawiająca się tu liczba siedem jest także symbolem rozwoju technologicznego firmy i troski o użytkowników pojazdów marki Kia.

Rafael Nadal

W 2006 r. koncern Kia wprowadził unikatową, w skali globalnego rynku motoryzacyjnego, gwarancję na swoje produkty. Pierwszym samochodem objętym siedmioletnią gwarancja był model Kia ceed. Obecnie wszystkie oferowane przez producenta w Europie samochody osobowe, od miejskiego Picanto aż po potężne Sorento, są objęte siedmioletnią gwarancją.

Jest to pełna gwarancja producenta typu ‘bumper-to-bumper’, która dotyczy całego pojazdu przez okres 7 lat (bez limitu kilometrowego w ciągu pierwszych trzech lat) − do łącznego przebiegu 150.000 km. Dla pojazdów fabrycznie nowych gwarancja na perforację wynosi nawet do 12 lat bez limitu km (zależnie od modelu), na powłoki lakierowe 5 lat (lub 150 000 km), na systemy audio i nawigacji 3 lata (lub 100.000 km) a na części zamienne, akcesoria i akumulatory – 2 lata.

Siedmioletnia gwarancja to najlepsza tego typu oferta na europejskim rynku, dająca użytkownikom samochodów Kia pewność i spokój. Cechy cenione przez każdego i niezbędne mistrzom. Bo chociaż Rafael Nadal w turnieju Rolanda Garrosa zdobył już ową magiczną siódemkę, to życzymy mu kolejnych zwycięstw w Paryżu i innych potyczkach wielkoszlemowych. Taka siódemka czeka przecież na niego w Australii, US Open czy Wimbledonie. I oczywiście na każdego klienta Kia.

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Kia zaprezentowała pierwsze szkice trzeciej generacji modelu Forte (USA) / Cerato (pozostałe rynki zagraniczne)