Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

Promocja Kia z okazji UEFA EURO 2012

Promocja Kia z okazji UEFA EURO 2012Dzięki specjalnej dekoracji świetlnej jedna z najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych ulic w Polsce stała się częścią największego piłkarskiego święta na starym kontynencie.

UEFA EURO 2012™ rozpoczęte. Od momentu otwarcia turnieju tej wyjątkowej imprezie towarzyszy szereg innowacyjnych projektów promocyjnych. Jednym z nich, który zasługuje na szczególną uwagę jest dekoracja ulicy Nowy Świat, która dzięki specjalnej iluminacji świetlnej na czas trwania Mistrzostw zmieniła jedną z najbardziej rozpoznawalnych ulic w Polsce w prawdziwą piłkarską arenę. Świetlny stadion to jeden z elementów promocji Kia z okazji UEFA EURO 2012™.

Promocja Kia z okazji UEFA EURO

Znajdujący się w ścisłym centrum stolicy Nowy Świat leży przy trasie łączącej strefę kibica oraz Stadion Narodowy. Decydując się na dekorację świetlną udało nam się włączyć tą ulicę do piłkarskiego świata. W efekcie Nowy Świat stał się „kolejnym stadionem”, który w nocy nadaje temu miejscu całkowicie nowy, niepowtarzalny charakter – mówi Wojciech Szyszko – dyrektor zarządzający Kia Motors Polska.

Piłkarska iluminacja opiera się na motywie oficjalnych maskotek UEFA EURO 2012™– Sławka i Slavko. Gdy zapada zmierzch, ulica ożywa na całej długości od Ronda de Gaulle’a, aż do ulicy Świętokrzyskiej. Dzięki wykorzystaniu technologii LED maskotki rozgrywają między sobą mecz, który trwa całą noc. Iluminacja będzie działać do końca mistrzostw czyli do 2 lipca br. - wyjaśnia Wojciech Szyszko.

Nowy Świat na Euro 2012

Iluminacja świetlna to nie jedyna atrakcja projektu. Wzdłuż ulicy rozlokowane zostały trzy specjalne strefy promocyjne, w których eksponowane są samochody Kia. W jednej z nich znajdującej się przy ul. Chmielnej codziennie przez cały czas trwania turnieju prowadzone są animacje oraz konkursy dla kibiców, w których uczestnicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody oraz bilety na kolejne mecze UEFA EURO 2012™.

Za realizację projektu odpowiada firma: Mediacore Sp. z o.o. specjalizująca się w dostarczaniu niestandardowych rozwiązań OOH, partnerem technologicznym projektu jest Multidekor.

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Trzy nagrody za design dla Kia w konkursie Automotive Brand Contest 2012 to kolejny sukces teamu projektantów tej znanej koreańskiej marki, kierowanego przez Głównego Stylistę (CDO) Petera Schreyera.