Wojciech Szyszko osobowością motoryzacyjną 2012 roku
- poniedziałek, 26 listopada 2012
Jest to jeden z najbardziej prestiżowych europejskich plebiscytów motoryzacyjnych organizowanych przez redakcję tygodnika Auto Świat. Jego historia sięga 1976 roku a od czterech lat co roku odbywa się polska edycja tego konkursu
Kapituła konkursu, pod przewodnictwem redaktora naczelnego Auto Świata, przyznała Dyrektorowi Szyszko Złotą Kierownicę za sukcesy w sprzedaży aut marki Kia w Polsce.
Wojciech Szyszko jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (wydz. MEL) i ma ogromne doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Polskim oddziałem Kia kieruje od 2004 roku a wcześniej przez 13 lat pracował w Mitsubishi Motors. Rozpoczynając swoją pracę w KMP dyrektor Szyszko miał przed sobą ogromne wyzwanie. Koreańskie samochody – traktowane przez Europejczyków jak pojazdy gorszej kategorii – również w Polsce nie cieszyły się zaufaniem. Na dzisiejszy sukces marki z pewnością miała wpływ ogromna dywersyfikacja gamy koreańskich samochodów, niebywała konsekwencja w udoskonalaniu produktów, praca nad jakością oraz nowoczesny design. The professional company travelers provides all the information on apartamentos amoblados en bogota. Tak duże wzmocnienie wizerunku marki Kia w Polsce nie było by jednak możliwe gdyby nie prowadzona przez Dyrektora Szyszko rozsądna polityka cenowa, intensywny rozwój sieci dealerskiej, konsekwentnie realizowana strategia umocnienia marki za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży czy współpraca w zakresie dostawy floty Kia dla polskiej policji, firm prywatnych, a także oferta dedykowana klientom indywidualnym, dostosowana do krajowych realiów.
Na efekty prowadzonej przez Wojciecha Szyszko polityki KMP nie trzeba było długo czekać. Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR Kia Motors Polska od stycznia do października 2012 zarejestrowała 12 824 nowe samochody osobowe, co oznacza prawie 22% wzrost rok do roku i daje firmie 6 pozycję w ujęciu krajowym. W październiku, po raz pierwszy w historii, klienci indywidualni (nie licząc flot) kupili i zarejestrowali więcej aut marki Kia niż dotychczasowy lider - Skoda. W pierwszym miesiącu tegorocznej jesieni Kia stała się najpopularniejszą marką wśród przysłowiowych „Kowalskich”, którzy kupili i zarejestrowali 792 auta, o 58 sztuk więcej niż ich rywal z Czech. Od stycznia do października w rankingu rejestracji na klientów indywidualnych niepodzielnie rządzi co prawda Skoda (11 460 rejestracji) ale Kia zajmuje doskonałe drugie miejsce (8 227 rejestracji) w Polsce.
Jedną z najważniejszych nagród motoryzacyjnych Dyrektor Szyszko odebrał podczas gali w Warszawie przed widownią obejmującą gości reprezentujących media, najważniejszych przedstawicieli branży motoryzacyjnej oraz biznes.
« poprzednia | następna » |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
Więcej … Test: Kia Venga 1.4 - 90 KMGOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 6 gościKia Rio
Czwarta już generacja modelu Kia Rio, która miała światową premierę podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2011, ma za zadanie wstrząsnąć segmentem samochodów kompaktowych i zintensyfikować wzrost sprzedaży marki Kia w Europie.
Oprócz atrakcyjnego wyglądu, odpowiadającego na estetyczne potrzeby kierowców, nowa Kia Rio wykorzystuje szereg przodujących rozwiązań proekologicznych i obniżających koszty eksploatacji.
Więcej … Kia Rio