- Błąd
Dobrowolski na pole position
- niedziela, 01 lipca 2012
Michał Dobrowolski (5) zaparkuje jutro swoje Kia Picanto na pierwszym polu startowym przed pierwszym biegiem Kia Lotos Race.
Finalista ubiegłorocznego konkursu Kia Lotos Race 2011 najlepiej poradził sobie w deszczowej, drugiej sesji kwalifikacyjnej i zapewnił sobie pole position z łącznym czasem obu treningów: 4:23.031.
Obok Dobrowolskiego samochód ustawi Stanisław Kostrzak (15), a drugą linię będą stanowić Filip Tokar (14) i Jakub Sudoł (19). Pechowcem kwalifikacji był niestety lider tabeli Zbigniew Łacisz (22), który nie wyjechał na drugi trening czasowy z powodu awarii samochodu. Mocnych przeżyć dostarczył też sobie Patryk Kadlec (3), w bardzo silnym deszczu wypadł z toru na zakręcie „Kukurydza” i dachował. Szczęśliwie obeszło się bez konsekwencji dla kierowcy, ale mechanicy będą mieli nieco pracy z przywróceniem auta do stanu używalności. Grzegorz Kubat (1) który miał spore problemy z autem w pierwszej czasówce, zdecydowanie poprawił swój wynik na mokrym torze i zamyka pierwszą dziesiątkę.
Jutro start do wyścigu o 13.15 i zawodnicy ruszą do pierwszego z dwóch, 12-okrążeniowych biegów. Kolejność startowa w drugim zostanie odwrócona dla pierwszej dziesiątki na mecie. Liderem klasyfikacji jest Zbigniew Łacisz, ale w związku z nieuzyskaniem czasu w drugiej sesji kwalifikacyjnej, będzie ruszał z ostatniego pola.
Michał Dobrowolski (5): „Kwalifikacje nigdy nie są łatwe, zwłaszcza przy takim poziomie konkurentów, a zapewniam, że jest wysoki. Udało mi się dobrze pojechać pierwszą sesję a w drugiej mieliśmy ulewę. Lubię takie warunki i nie przeszkadza mi zbytnio czy jadę po suchym czy po mokrym. Jest mi zatem obojętne czy jutro będzie słoneczna czy deszczowa pogoda. Ważne, żeby dobrze wystartować i pojechać czysty wyścig. Plan na jutro? Mam nadzieję, że w końcu wygrana”.
1. Michał Dobrowolski |
(5) |
4:23.031 |
|
2. Stanisław Kostrzak |
(15) |
4:23,099 |
|
3. Filip Tokar |
(14) |
4:23,607 |
|
4. Jakub Sudoł |
(19) |
4:26.582 |
|
5. Michał Gadomski |
(20) |
4:26.890 |
|
6. Konrad Wróbel |
(10) |
4:27.327 |
|
7. Oskar Stępień |
(8) |
4:27.927 |
|
8. Bartłomiej Mirecki |
(40) |
4:28.033 |
|
9. Krzysztof Steinhof |
(11) |
4:29.060 |
|
10. Grzegorz Kubat |
(1) |
4:29.339 |
|
11. Marcin Maliszewski |
(17) |
4:29.581 |
|
12. Maciej Dreszer |
(12) |
4:29.715 |
|
13. Damian Łata |
(2) |
4:31.711 |
|
14. Marcin Jaros |
(16) |
4:31.893 |
|
15. Jacek Jurecki |
(97) |
4:33.445 |
(VIP) |
16. Bartłomiej Siemieńczuk |
(17) |
4:33.835 |
|
17.Janusz Komorowski |
(9) |
4:34.068 |
|
18. Dominik Kotarba-Majkutewicz |
(18) |
4:34.094 |
|
19. Michał Trocki |
(98) |
4:34.111 |
(VIP) |
20. Bartłomiej Karpowicz |
(7) |
4:35.628 |
|
21. Patryk Kadlec |
(3) |
2:06.331 |
|
22. Zbigniew Łacisz |
(22) |
2:05.076 |
« poprzednia | następna » |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
GOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 8 gościKia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.
Dziś sięgamy do początków istnienia modelu Rio. Przedstawimy ewolucję konstrukcyjną jaką przeszedł ten model i drogę od przeciętnego samochodu do najlepiej sprzedającego się modelu w klasie małych samochodów a także zdobywcy wielu prestiżowych wyróżnień za design.