Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Kia Venga 1.4 - 90 KM

Kia Venga testKia Venga na polskim rynku zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. To kolejne auto koreańskiego producenta, które zostało zaprojektowane z myślą o europejskim rynku i tutaj też jest produkowane.

 

Nowa Kia Rio sedan od lutego dostępna w polskich salonach.

Już w lutym odbedzie się premiera rynkowa nowej Kia Rio w wersji sedan, która dołączy do już oferowanej 5-dzrzwiowej wersji hatchback. Ceny nowej Kii zaczynają się od 40 990 zł.

Za tą kwotę możemy nabyć model z wyposażeniem w wersji M w skład którego wchodzą m.in:  sześć poduszek powietrznych, system stabilizacji toru jazdy ESC, regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach oraz wysokości fotela kierowcy, elektrycznie sterowanie szyb drzwi przednich, elektryczne regulowane lusterka, komputer pokładowy, a także możliwość obsługi systemu audio z kierownicy. W tej wersji dostępny jest słabszy silnik 1.2 DOHC CVVT 85 KM oraz manualna 5-biegowa skrzynia biegów. 

Wersja z silnikiem 1.4 DOHC CVVT 109 KM jest dostępna z 6-biegową skrzynią ręczną, cena od 43 990 zł, oraz 4-biegową skrzynią automatyczną z ceną od 47 990 zł.

Droższa wersja L oferuje dodatkowo:  komputer pokładowy, łącze bezprzewodowe Bluetooth, zderzaki w kolorze nadwozia, podgrzewane lusterka boczne, klimatyzację manualną oraz podłokietnik.

Najbogatrza wersja XL zawiera ponadto:elektrycznie sterowane szyby w tylnych drzwiach, kierownica i gałka skrzyni biegów obszyte skórą, automatyczną klimatyzację, czujnikiem deszczu oraz schowek pod podłogą w bagażniku.

Rywalami nowej Kia Rio sedan będą m.in. Renault Thalia, Fiat Linea oraz Chevrolet Aveo.

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. For additional local buy website traffic visit buysitetraffic. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Find all the info that you need about " liposomal Glutathione cclglutathione " at http://www.cclglutathione.com Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia