Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Kia Venga 1.4 - 90 KM

Kia Venga testKia Venga na polskim rynku zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. To kolejne auto koreańskiego producenta, które zostało zaprojektowane z myślą o europejskim rynku i tutaj też jest produkowane.

 

Fanpage Kia Motors Polska liderem na Facebook’u

Fanpage Kocham FootballOficjalny profil marki „Kia Motors Polska” http://www.facebook.com/KiaMotorsPolska zajmuje 1. miejsce w rankingu największych fanpage’y marek samochodowych w Polsce.

Profil Kia Motors Polska jako pierwszy z kategorii „Samochody” doczekał się 100 000 fanów, a obecnie ma już ponad 130 000 fanów. Wyróżnia się zaangażowaniem fanów, interaktywnością i liczbą osób, które mówią o stronie, o czym świadczą ostatnie raporty kategorii „Samochody” publikowane przez SoTrender (2. miejsce wśród najbardziej angażujących fanpage’y tej kategorii w lutym). Fani najbardziej angażują się poprzez polubienia postów (51 996 „Lubię to”), komentowanie (18 681 komentarzy) i głosowanie w ankietach (238 głosów).

Fanpage „Kocham Football”, również należący do Kia Motors Polska, jako pierwszy z profili sportowych w Polsce, przekroczył liczbę pół miliona fanów i jest największym fanpage’em piłkarskim, a zarazem sportowym w naszym kraju. W lutym br. „Kocham Football” po raz pierwszy pojawił się w rankingu najbardziej angażujących fanpage’y w Polsce i zajął 11. miejsce, a także 1. miejsce w swojej kategorii (86 341 zaangażowanych osób). Fani najczęściej wchodzą w interakcje z „Kocham Football” poprzez „Lubię to” (503 797 „polubień” postów), oddanie głosu w ankiecie (301 162 głosów) oraz komentowanie (97 374 komentarzy).

Fanpage Kocham Football

Fanpage „Kocham Football” został założony przez Kia Motors Polska w połowie marca 2011 roku. Miał on spełniać funkcję kanału, poprzez który firma będzie komunikować się z grupami docelowymi w kontekście sponsorowania przez nią różnych wydarzeń piłkarskich, w tym turnieju UEFA EURO 2012TM. Celem jego utworzenia była budowa społeczności fanów piłki nożnej i zwiększenie wśród nich rozpoznawalności marki Kia.

„Kocham Football” komunikuje wiele wydarzeń piłkarskich, sponsorowanych przez Kia, takich jak UEFA EURO 2012™, czy eliminacje do Mistrzostw Świata 2014. Obecnie na profilu fani mogą wziąć udział w konkursie typowania wyników meczów eliminacji do Mistrzostw Świata 2014 i wygrać wyjazd do Brazylii na Mundial 2014.

W grudniu 2012 r. powstał „Świat Tenisa”– trzeci fanpage należący do Kia, która jest głównym sponsorem m.in. Australian Open, a jej ambasadorem jest jeden z najlepszych tenisistów świata, Hiszpan Rafael Nadal. Po trzech miesiącach funkcjonowania „Świat Tenisa” stał się największym tenisowym fanpage’em w Polsce i po kwartale od założenia liczy ponad 25 000 fanów.

Za strategię oraz realizację działań na Facebook’u odpowiada agencja WebTalk we współpracy z domem mediowym Havas Media.

Komentarze do artykułu na naszym klubowym forum Kia

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Piątka wrocławskich studentów 2 lata temu pomimo braku pieniędzy postanowiła spełnić swoje marzenia – kupili starego busa za 2000 zł, pomalowali go w kolorowe barwy i wyruszyli w nieznane – w kierunku Portugalii.