Kia w plebiscycie Auto Lider 2012
- wtorek, 26 lutego 2013
Podczas Gali Auto Lider 2012, Kia odebrała nagrody za najlepszy projekt marketingowy UEFA EURO 2012™ oraz za II miejsce dla modelu Sportage w kategorii Mały SUV i Crossover.
Jak widać, gusta internautów idą w parze z rzeczywistymi wynikami sprzedaży na polskim rynku, gdzie popyt na kompaktowe SUV-y wciąż rośnie.
Auto Lider organizowany przez redakcję tygodnika Motor i miesięcznika Auto Moto to największy plebiscyt tego typu w Polsce. W ramach plebiscytu na łamach obu czasopism oraz na stronie internetowej www.autolider-plebiscyt.pl prezentowane były najciekawsze modele, innowacje techniczne oraz projekty marketingowe branży motoryzacyjnej roku 2012.
Nagrodę za Najlepszy Projekt Marketingowy odebrał Grzegorz Leśniczek, marketing manager Kia Motors Polska.
Tegoroczna edycja konkursu Auto Lider 2012 była już jedenastą z rzędu. Czytelnicy głosowali na swoich faworytów w różnych kategoriach. Wyniki ogłoszono 21 lutego 2013 roku podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton w Warszawie. W głosowaniu wzięło udział ponad 100 tys. osób.
« poprzednia | następna » |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
GOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 17 gościKia Rio
Czwarta już generacja modelu Kia Rio, która miała światową premierę podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2011, ma za zadanie wstrząsnąć segmentem samochodów kompaktowych i zintensyfikować wzrost sprzedaży marki Kia w Europie.
Oprócz atrakcyjnego wyglądu, odpowiadającego na estetyczne potrzeby kierowców, nowa Kia Rio wykorzystuje szereg przodujących rozwiązań proekologicznych i obniżających koszty eksploatacji.
Więcej … Kia Rio