Warning: include_once(prolink_config.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/oskar8/domains/kia-motors.pl/public_html/prolink.php on line 7

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'prolink_config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php5.3/lib/php') in /home/oskar8/domains/kia-motors.pl/public_html/prolink.php on line 7

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/oskar8/domains/kia-motors.pl/public_html/index.php:1) in /home/oskar8/domains/kia-motors.pl/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/oskar8/domains/kia-motors.pl/public_html/index.php:1) in /home/oskar8/domains/kia-motors.pl/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/oskar8/domains/kia-motors.pl/public_html/index.php:1) in /home/oskar8/domains/kia-motors.pl/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 426
Kia Motors bije kolejny rekord sprzedaży rocznej
Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Kia Venga 1.4 - 90 KM

Kia Venga testKia Venga na polskim rynku zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. To kolejne auto koreańskiego producenta, które zostało zaprojektowane z myślą o europejskim rynku i tutaj też jest produkowane.

 

Kia Motors bije kolejny rekord sprzedaży rocznej

W 2012 roku, Kia ustanowiła nowe rekordy sprzedaży we wszystkich regionach świata. Również w Europie, gdzie wbrew negatywnemu trendowi na rynku udało się uzyskać wzrost sprzedaży i umocnić swoją pozycję jako najszybciej rozwijającej się marki motoryzacyjnej.

Kia sprzedała na całym świecie 2 710 017 samochodów. To o 9,3 procent więcej, w porównaniu z rokiem 2011.

Największą dynamikę wzrostu w 2012 roku, Kia zanotowała w Europie. W ręce klientów oddano 571 033 samochody, co oznacza 19,5 procentowy wzrost w stosunku do ubiegłego roku.

W Ameryce Północnej po raz kolejny koncern znacznie przekroczył założony cel i sprzedał 635 399 samochodów uzyskując 15,4 procentowy wzrost sprzedaży rok do roku.

W Chinach sprzedano 512 167 egzemplarzy uzyskując 11 % wzrost sprzedaży. Jedynie na rodzimym, koreańskim rynku Kia zanotowała 2,2 % spadek sprzedaży z wynikiem 482 060 sprzedanych egzemplarzy.

Najlepiej sprzedającym się modelem na rynkach światowych było Kia Rio z wynikiem 466 826 sprzedanych egzemplarzy. Na kolejnych pozycjach uplasowały się Kia Sportage i Kia Cerato ( sedan segmentu C znany również jako Kia Forte) ze sprzedażą odpowiednio 359 742 i 352 226 sprzedanych egzemplarzy. Optima zajęła czwarte miejsce z wynikiem 259 551 sprzedanych egzemplarzy, a pierwszą piątkę zamyka Kia Sorento z wynikiem 219 154 egzemplarzy.

W 2012 roku rozpoczęto produkcję zupełnie nowego luksusowego modelu Kia Quoris. Podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie zaprezentowano drugą generację Kia ceed a także nową generację Kia Cerato ( Forte) i nowe kompaktowe MPV, Kia Carens.

W ciągu minionego roku Kia sprzedała w Polsce 15345 samochodów. To 19 % wzrost i prawie 2,5 tysiąca więcej sprzedanych samochodów niż w roku 2011.

Najczęściej kupowanym modelem Kia w 2012 roku była Kia Sportage - 4788 sztuk.

Kolejne pozycje zajęły:

Kia Cee’d – 3577 sztuk

Kia Venga – 2825 sztuki

Kia Picanto - 1407 sztuk

Kia Rio – 1562 sztuk

Kia Sorento - 272 sztuk

Kia Optima - 469 sztuk

Kia Soul - 422 sztuk

Komentarze w temacie Sprzedaż Kia na naszym forum.

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia