Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

Kurs na licencję WT / WTJ, Kielce, 4-5.03.2006

Informujemy, że Automobilklub Kielecki organizuje kurs kierowców wyścigowych na licencję WT i WTJ uprawniającą do startów w zawodach na torach zamkniętych w Mistrzostwach Okręgu oraz Mistrzostwach Polski.

Kurs odbędzie się w Ośrodku Sportowo Turystycznym w Miedzianej Górze z częściowym wykorzystaniem toru "Kielce". Zajęcia rozpoczną się 4 marca br. i będą trwały przez dwa dni. Kurs został podzielony na część teoretyczną oraz praktyczną. 

Program kursu obejmie:

  • omówienie Kodeksu Sportów Samochodowych FIA, regulaminów ramowego i szczegółowego WSMP i DSMP, zagadnień bezpieczeństwa na torze, wyposażenia zawodników pod kątem bezpieczeństwa, regulaminów technicznych,
  • jazdy testowo-szkoleniowe sprawdzające umiejętności praktyczne kandydatów na kierowców wyścigowych,
  • egzamin sprawdzający umiejętności kandydatów.


Posiadacze licencji RI, RII, RT i RC lub kartingowej mogą przystąpić do egzaminu bez konieczności odbycia kursu.
Automobilklub Kielecki zapewni kursantom niezbędne materiały i dokumenty potrzebne do szkolenia.
Na szkolenie uczestnicy przyjeżdżają własnym samochodem z dwoma siedzeniami kierowcy i pasażera oraz z kaskiem.
Automobilklub Kielecki umożliwia korzystanie z bazy noclegowej i restauracji we własnym motelu na terenie toru "KIELCE"
Koszt zakwaterowania i wyżywienia uczestnicy ponoszą we własnym zakresie. Warunkiem odbycia kursu jest minimum 10 uczestników.

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia