- Błąd
W 2006 roku rusza wyścigowy Kia Picanto Cup
- piątek, 21 października 2005
Kia Picanto Cup jest cyklem planowanym na trzy lata (2006-2008). Zawody będą odbywały się jednocześnie z wyścigami wszystkich klas Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
W roku 2006 odbędzie się 8 rund, na torach wyścigowych w Poznaniu i w Kielcach. Podczas każdej rundy odbędą się po dwa krótkie wyścigi.
Uczestnictwo w Kia Picanto Cup jest doskonałym sposobem na rozpoczęcie kariery sportowej w wyścigach samochodowych. Kia Picanto Cup przeznaczony jest zarówno dla młodych zawodników, mających już doświadczenie w sporcie samochodowym, jak również dla nowych i początkujących sportowców. Firma Kia Motors Polska angażuje się również we współorganizowanie szkoleń, treningów oraz kursów na licencje sportowe dla nowych zawodników chcących uczestniczyć w Pucharze.
Wychodząc na przeciw młodym kierowcom Kia Motors przygotowała specjalną ofertę sprzedaży samochodów Kia Picanto dla zawodników. Cena samochodu, przygotowanego do wyścigów, wynosi 29 990 PLN brutto. Za tą kwotę zawodnik otrzyma samochód Kia Picanto 1.0 wraz z dodatkowym niezbędnym wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa (klatka, fotel, pasy, gaśnica, itd.) oraz modyfikacjami wpływającymi na osiągi i dostosowującymi samochód do warunków torowych (zawieszenie, koła, opony, hamulce, sterownik silnika, itd.). Udział w pucharze weźmie od 30 do 50 samochodów Picanto, a zwycięzcy zarówno poszczególnych rund jak i całego pucharu otrzymają bardzo cenne nagrody.
„Stworzenie takiej klasy w Polsce jest bardzo potrzebne. Pozwoli na naukę, rozwój i doskonalenie umiejętności zawodników nie dysponujących dużymi budżetami. Aktualnie w Polsce odbywają się wyścigi kilku klas uzależnionych od pojemności silnika i zakresu modyfikacji. Koszty przygotowania samochodu i udziału w wyścigach są niejednokrotnie bardzo wysokie. Kia Picanto Cup będzie rozwiązaniem znacznie tańszym od dotychczas organizowanych pucharów” powiedział Wojciech Szyszko, Dyrektor Zarządzający Kia Motors Polska.
Regulaminy Pucharu będą bardzo dokładnie określały zakres i możliwości modyfikacji samochodu, tak aby przy zachowaniu niskich kosztów wszyscy zawodnicy mieli wyrównane szanse. Organizacja wyścigów będzie intensywnie wspierana przez działania reklamowe, promocyjne oraz PR. Patronat medialny obejmie nad Pucharem zarówno prasa jak i TV. Liczne będzie także grono partnerów, dzięki którym Puchar zyska bardzo dużo na swojej atrakcyjności.
« poprzednia |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
GOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 3 gościKia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.
Dziś sięgamy do początków istnienia modelu Rio. Przedstawimy ewolucję konstrukcyjną jaką przeszedł ten model i drogę od przeciętnego samochodu do najlepiej sprzedającego się modelu w klasie małych samochodów a także zdobywcy wielu prestiżowych wyróżnień za design.