- Błąd
Jacek Jurecki za kierownicą wyścigowego Picanto
- środa, 01 sierpnia 2012
Znowu poczułem się młody. ;-) Ubrali mnie w kombinezon, dali kask, sprawdzili czy mam niepalną bieliznę i pozwolili jechać.
Co z tego, że w „bolidzie” było 45 stopni Celsjusza, że startowałem ze “smarkaczami”, że autko, jak na moje 190 cm i wagę 105 kg było nieznośnie ciasne, co z tego, że kazali „nie rozbić się i nie ścigać z innymi (tymi „smarkaczami” właśnie)? To były ciężkie, ale niesamowicie fajne trzy dni z Kia Lotos Race na torze Poznań. „Moje” wyścigowe Picanto spisywało się znakomicie. Słuchało mnie, wybaczało błędy, na metę dojechało tylko trochę poobtłukiwane, zaraz za pierwszą dziesiątką.
Teraz pozostaje trzymać kciuki za kolegów-dziennikarzy, którzy startować będą w kolejnych wyścigach. Nie słuchajcie Borysa i Armina. :-) Nie odpuszczajcie. „Wyścigujcie” się, ale z zachowaniem zasad fair play. Pamiętajcie jednak, że dla nas to jednak tylko zabawa, a dla kierowców Kia Lotos Race prawdziwe zawody!
Jacek Jurecki, Interia.pl
PS. Aha, i jeszcze jedno. Jeżeli któryś z was nie będzie mógł pojechać, to pamiętajcie, że ja jestem chętny na powtórkę. :-) Bo co z tego, że w 3 dni schudłem 4 kilogramy, jak do dzisiaj czuję adrenalinę, a zasypiając analizuję każdy przejechany zakręt „Poznania”. ;-)
« poprzednia | następna » |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
GOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 1 gośćKia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.
Dziś sięgamy do początków istnienia modelu Rio. Przedstawimy ewolucję konstrukcyjną jaką przeszedł ten model i drogę od przeciętnego samochodu do najlepiej sprzedającego się modelu w klasie małych samochodów a także zdobywcy wielu prestiżowych wyróżnień za design.