Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Kia Venga 1.4 - 90 KM

Kia Venga testKia Venga na polskim rynku zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. To kolejne auto koreańskiego producenta, które zostało zaprojektowane z myślą o europejskim rynku i tutaj też jest produkowane.

 

KIA LOTOS RACE – eliminacje o dwa dni dłużej!

Niemal 12.000 osób przystąpiło dotychczas do konkursu Kia Lotos Race 2011, rejestrując się na stronie internetowej imprezy. Ponad 70 procent z nich pomyślnie przeszło wirtualne testy, a ponad 1000 wyruszyło na kartingowe tory, by uzyskać swój czas okrążenia kwalifikujący do udziału w półfinałach. Z powodu dużego zainteresowania organizator postanowił przedłużyć czas trwania eliminacji o dwa dni i ostatecznie zakończą się one w niedzielę 12 czerwca a nie, jak wcześniej planowano, 10 czerwca 2011.

 


Przed uczestnikami tego unikatowego projektu został zatem tylko jeden weekend, by uzyskać swój rekordowy czas okrążenia i dostać zaproszenie do półfinałowych wyścigów.Już 25 czerwca rozpocznie się natomiast pierwszy z sześciu, regionalny półfinał który zostanie zorganizowany na otwartym torze kartingowym w Koszalinie, na terenie Ośrodka Sportów Motorowych „Motopark”.Z zaproszonej tam grupy uczestników zostanie wyłoniona pierwsza trójka szczęśliwców, którzy trafią do szkoły jazdy „Rallyland” Tomasza Kuchara.

Tuż przed półfinałami do partnerów Kia Lotos Race 2011 dołączyła firma Arroxx, która ubierze w profesjonalne kombinezony, kaski i rękawice uczestników imprezy biorących udział w półfinałach oraz w finałowym szkoleniu. Arroxx jest holenderską firmą specjalizującą się w produkcji odzieży na potrzeby sportów motorowych.

"Konkurs Kia Lotos Race jest unikatowym projektem skierowanym do młodych ludzi, a firma Arroxx zawsze chętnie uczestniczy w aktywnym promowaniu sportów motorowych i bezpieczeństwa.
Jesteśmy uznanym producentem odzieży przeznaczonej do sportu kartingowego i motorsportu, dystrybuującym produkty w 37 krajach i ciągle rozszerzającym nasz rynek. Arroxx znany jest z najlepszego stosunku ceny do jakości w przemyśle motorowym. Produkty Arroxx to wysoki standard w trwałości materiałów, komforcie użytkownika i design. Przystępność to kluczowe słowo w naszym asortymencie. 
Widzimy szereg wspólnych celów w tej imprezie. Zarówno kształcenie przyszłych mistrzów kierownicy, jak i położenie dużego nacisku na kwestie związane z bezpieczną jazdą i świadomością za kierownicą, są zgodne z filozofią naszej marki. Cieszymy się, że półfinaliści i finaliści Kia Lotos Race 2011 będą mogli wejść w profesjonalny świat wyścigów nosząc na sobie produkty Arroxxa”
- powiedział Paweł Kozubiński, przedstawiciel holenderskiej firmy w Polsce.

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Kia Motors po raz pierwszy znalazła się na liście zestawienia 100 najlepszych i największych marek na świecie Best Global Brands. Wartość marki Kia szacowana jest na USD 4,1 mld, co daje jej 87 pozycję w zestawieniu.