Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

Kia Sportage najlepszym modelem 4x4

Kia Sportage 4x4Niemiecki magazyn branżowy Auto Bild Allrad już po raz dwunasty przeprowadził wśród swoich czytelników plebiscyt o tytuł najlepszych aut 4x4. Kia Sportage odniosła ponowny sukces w tym plebiscycie.

W sumie o tytuł najlepszego auta 4x4 rywalizowało ponad 150 różnych modeli sklasyfikowanych w 10 kategoriach. The professional company btls-photo provides all the information on يوتيوب الجديد. W tegorocznej edycji plebiscytu Auto Bild Allrad swoje głosy na samochody rodzimych marek niemieckich oraz firm wywodzących się spoza Niemiec oddało prawie 120 500 osób.

Wśród triumfatorów konkursu Auto Bild Allrad 2012 została po raz drugi z rzędu Kia Sportage. Wytwarzany na Słowacji samochód zdobył w swoim segmencie rynku (auta terenowe/SUV w kategorii cenowej do 25 000 EUR) łącznie 16% głosów. Debiutujący w roku 2010 samochód południowokoreańskiej marki wyprzedził kolejno tak groźnych rywali jak Skoda Yeti (12,3% głosów) oraz Nissan Qashqai (12,1%).

Zwycięzcy konkursu na najlepsze modele z napędem 4x4 według Auto Bild Allrad:


auta terenowe i SUV w cenie do 25 000 EUR

  • KIA SPORTAGE (najlepszy w łącznej klasyfikacji oraz w kategorii marek zagranicznych)

auta terenowe i SUV w cenie od 25 000 do 40 000 EUR

  • BMW X3 (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • RANGE ROVER EVOQUE (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

auta terenowe i SUV w cenie powyżej 40 000 EUR

  • MERCEDES-BENZ ML (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • JEEP GRAND CHEROKEE (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

crossovery 4x4

  • VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • SUBARU XV (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

modele hybrydowe 4x4

  • VOLKSWAGEN TOUAREG HYBRID (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • LEXUS RX 450H (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

modele pickup 4x4

  • FORD RANGER (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • MITSUBISHI L200 (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

auta osobowe 4x4 w cenie do 40 000 EUR

  • AUDI A4 QUATTRO (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • SKODA SUPERB (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

auta osobowe 4x4 w cenie powyżej 40 000 EUR

  • AUDI A6 QUATTRO (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • CADILLAC CTS COUPE AWD (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

auta sportowe/coupe/cabio 4x4

  • PORSCHE 911 C4/TURBO (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • NISSAN GT-R (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

vany 4x4

  • VOLKSWAGEN T5 4MOTION (najlepszy w łącznej klasyfikacji)
  • FIAT FREEMONT AWD (najlepszy w kategorii marek zagranicznych)

nagroda specjalna za innowacyjność

  • VOLVO XC60 PLUG-IN HYBRID CONCEPT

źródło: samar.pl

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia