Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

Poznaj Kia Sportage z nową aplikacją na iPada

aplikacja Kia Sportage na iPadaJeśli jesteś byłym, obecnym lub przyszłym właścicielem Kia Sportage i lubisz interaktywnie odkrywać informacje, to nowa aplikacja Kia Sportage na iPada jest właśnie dla Ciebie.

Więcej…

Bartłomiej Jakubowski odwiedził Kia Lotos Race

Bartłomiej Jakubowski w Kia Lotos RaceBartłomiej Jakubowski odwiedził Kia Lotos Race i rzucił się w wir wyścigów z impetem Teleexpressu, chyba ma ochotę na poprawę swego czasu okrążenia.

Więcej…

Policyjne samochody Kia w nowym filmie James Bond – Skyfall

Kia Sportage James Bond – SkyfallW najnowszym filmie o przygodach agenta 007 Jamesa Bonda, pojawią się samochody Kia Optima i Sportage.

Więcej…

Kia zaprosi fotografów na Paris Motor Show

Paris Motor Show 2012Salon samochodowy w Paryżu już za niecały miesiąc. To jedno z największych wydarzeń motoryzacyjnych o bogatej ponad 100-letniej tradycji.

Więcej…

Kia Carens – kolejne szkice kompaktowego minivana

Kia CarensKia podgrzewa atmosferę i po raz kolejny ujawnia teasery kompaktowego minivana Carens / Rondo w zależności od rynku.

Więcej…

Kia cee’d z tylnym napędem i silnikiem o mocy 300 KM

Kia ceed Mito MotorsportsWiększość z nas uważa model cee’d za przeciętny, kompaktowy samochód. Jednak inżynierowie z Mito Motorsports postanowili to zmienić.

Więcej…

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia