- Błąd
KIA Euro 2012 Roadshow – do wygrania bilety na UEFA EURO 2012™
- wtorek, 13 września 2011
Jako oficjalny sponsor rozgrywek piłkarskich UEFA EURO 2012™ Kia otrzymała prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Kia i UEFA.
Kilka miesięcy temu na Facebooku i stworzonym specjalnie przez Kia Motors Polska fanpage Kocham Football można było obstawiać wyniki meczów eliminacyjnych do mistrzostw Europy Polska-Ukraina 2012 i wygrywać bilety na EURO 2012™.
Kia Lotos Race 2011 rozstrzygnięty
- poniedziałek, 12 września 2011
Dwudziestojednoletni Grzegorz Kubat z Radomia został zwycięzcą Kia Lotos Race 2011, bezprecedensowego w naszym sporcie konkursu dla amatorów chcących rozpocząć karierę w wyścigach samochodowych. W ręce zwycięzcy trafią kluczyki do wyścigowej Kia Picanto Race oraz 30 tysięcy złotych przeznaczone na udział w przyszłorocznym pucharze marki.
Więcej…Kia we Frankfurcie
- środa, 07 września 2011
Kontynuując swoją ofensywę produktową koncern Kia zaprezentuje we Frankfurcie kolejne nowości.
Światło dzienne ujrzy po raz pierwszy trzydrzwiowa Kia Rio, Kia Soul po face liftingu oraz koncepcyjny, sportowy, czterodrzwiowy sedan marki Kia.
Więcej…Trzy ekologiczne certyfikaty TÜV Nord dla Kia
- wtorek, 30 sierpnia 2011
Niewątpliwym wyrazem uznania dla wartości ekologicznych, jakie reprezentują trzy najnowsze modele produkcji Kia Motors Corporation jest oficjalna certyfikacja niezależnej organizacji rzeczoznawców technicznych TÜV Nord w zakresie troski o środowisko naturalne. Więcej…
Kia Motors laureatem czterech nagród za design w Automotive Brand Contest
- środa, 24 sierpnia 2011
Kia Motors Corporation znalazła się w gronie najważniejszych laureatów pierwszej edycji Automotive Design Contest. Ten nowy, otwarty dla wszystkich producentów motoryzacyjnych międzynarodowy konkurs designu zorganizowany został przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (Rat für Formgebung), w której gestii leży także Niemiecka Nagroda Wzornictwa (Designpreis der Bundesrepublik Deutschland).
Więcej…Kia Motors Corporation otwiera innowacyjne centrum medialne online
- czwartek, 11 sierpnia 2011
Szansą na scentralizowany i bardziej przyjazny dostęp do najnowszych informacji dla dziennikarzy, blogerów oraz fanów marki Kia jest utworzone przez Kia Motors Corporation, centrum multimedialne online Kia Media Center. Partnerem Kia w tym przedsięwzięciu została firma Synaptic Digital, plasująca się w światowej czołówce multikanałowych platform kreacji i dystrybucji medialnej.
Więcej…Więcej artykułów…
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
Więcej … Test: Kia Venga 1.4 - 90 KMGOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 4 gościKia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.
Dziś sięgamy do początków istnienia modelu Rio. Przedstawimy ewolucję konstrukcyjną jaką przeszedł ten model i drogę od przeciętnego samochodu do najlepiej sprzedającego się modelu w klasie małych samochodów a także zdobywcy wielu prestiżowych wyróżnień za design.
Więcej … Kia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.