Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

AKTUALNOŚCI

Kia Motors laureatem czterech nagród za design w Automotive Brand Contest

Kia Motors Corporation znalazła się w gronie najważniejszych laureatów pierwszej edycji Automotive Design Contest. Ten nowy, otwarty dla wszystkich producentów motoryzacyjnych międzynarodowy konkurs designu zorganizowany został przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego (Rat für Formgebung), w której gestii leży także Niemiecka Nagroda Wzornictwa (Designpreis der Bundesrepublik Deutschland).

Więcej…

Kia Motors Corporation otwiera innowacyjne centrum medialne online

Szansą na scentralizowany i bardziej przyjazny dostęp do najnowszych informacji dla dziennikarzy, blogerów oraz fanów marki Kia jest utworzone przez Kia Motors Corporation, centrum multimedialne online Kia Media Center. Partnerem Kia w tym przedsięwzięciu została firma Synaptic Digital, plasująca się w światowej czołówce multikanałowych platform kreacji i dystrybucji medialnej. 

Więcej…

Kia Sportage samochodem roku Playboya

Kia Sportage zwyciężyła w kategorii „Znak Czasów” w tegorocznym plebiscycie Samochód Roku 2011, organizowanym przez magazyn Playboy. Playboy zwykle pokazuje piękne kobiety. Jednak raz do roku dziennikarze wskazują najlepsze ich zdaniem samochody. Samochód Playboya nie ma łatwego życia. Musi być wystarczająco piękny, by nie przynosić właścicielowi wstydu...

Więcej…

Sprzedaż Kia w Polsce ciągle rośnie

Globalna sprzedaż samochodów osobowych (w dostawach eksportowych, na rynku krajowym w Korei oraz z produkcji zagranicznej), pojazdów rekreacyjnych (RV) oraz użytkowych Kia Motors Corporation w maju 2011 roku wyniosła 207.839 sztuk, co w ujęciu rok do roku oznacza wzrost wolumenu sprzedaży o 18,7 procent.

Więcej…

Najwyższe wyróżnienia dla Kia Motors z okazji nagród „red dot” 2011

W tegorocznym niemieckim konkursie wzornictwa przemysłowego „red dot award” najwyższe wyróżnienia w dwóch kategoriach formalnych otrzymała firma Kia Motors Corporation. Nagrody ‘red dot award’ przyznawane przez składające się z uznanych, międzynarodowych ekspertów designu jury zdobyły: kompaktowy SUV Kia Sportage oraz nowy sedan Kia Optima.

Więcej…

Strona 15 z 15

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Fanpage Kia Motors Polska na Facebooku jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 000 fanów. Z tej okazji przygotowany został film przybliżający historię marki.

Nie raz już się przekonaliśmy, że serwisy społecznościowe odgrywają bardzo dużą rolę w świecie motoryzacji. Można na nich znaleźć najnowsze informacje prosto od producentów, a nawet kupić samochód. Profil Kia Motors Polska na Facebooku jest jednym z najskuteczniejszych w przyciąganiu uwagi fanów.

Film stanowi podsumowanie działań prowadzonych na profilu od początku istnienia marki aż do osiągnięcia 100 000 fanów. For additional local buy website traffic visit buysitetraffic. Dzięki niemu fani mogą bliżej zapoznać się z historią Kia, a także przypomnieć sobie takie wydarzenia jak UEFA EURO 2012™, którego Kia Motors była jednym z głównych sponsorów.

{youtube}DO_rxS1822o{/youtube}

Dodatkowo została przygotowana aplikacja umożliwiająca użytkownikowi nagranie filmu przedstawiającego historię jego profilu na Facebooku. Aplikacja wykorzystując dane użytkownika, daje możliwość edycji prezentowanych zdjęć, filmów, meldunków oraz doboru podkładu muzycznego. Find all the info that you need about " liposomal Glutathione cclglutathione " at http://www.cclglutathione.com Gotowym filmem każdy może pochwalić się wśród swoich znajomych.

Za produkcję filmu oraz przygotowanie aplikacji odpowiada WebTalk. Agencja, przy współpracy z agencją nowych mediów Media Contacts, odpowiedzialna jest również za  całościową komunikację marki na Facebooku prowadząc największy profil sportowy w Polsce: Kocham Football, a także nowy fanpage tenisowy sponsorowany przez Kia Motors Polska – Świat Tenisa.

Komentarze w temacie Historia marki na forum Kia