Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

Kia odwiedzi z Fan City Tour sto miast podczas UEFA EURO 2012

Mobilne Strefy Kibica KiaKia Motors Polska jest zaangażowana w realizację trasy Mobilnych Stref Kibica, odwiedzających 100 polskich miast i miasteczek w trakcie rozgrywek UEFA EURO 2012™. Kia będzie miała ciężarówkę wyposażoną w hydraulicznie wysuwany ekran diodowy o powierzchni ok 15m2, na którym goście mobilnych stref kibica będą oglądali transmisję meczów.

Ciężarówce będzie towarzyszyło miasteczko, w którym partnerzy zorganizują animacje i konkursy z nagrodami. Mobilne strefy kibica, jak szacuje organizator, odwiedzi ok 500 000 ludzi.

FAN CITY TOUR to ogólnopolski projekt związany z mistrzostwami UEFA EURO 2012™, którego celem jest organizacja 100 jednodniowych Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR w polskich miejscowościach nie pełniących roli miast – gospodarzy UEFA EURO 2012™. Projekt realizowany będzie w okresie od 8 czerwca do 2 lipca 2012 roku, w dniach, w których będą odbywały się rozgrywki UEFA EURO 2012™. Przez 20 dni mieszkańcy polskich miast będą mieli okazję uczestniczyć w wyjątkowym, ogólnopolskim przedsięwzięciu, którego celem jest promowanie wspólnego kibicowania całych rodzin w tak wyjątkowym dla Polski okresie. Oficjalna inauguracja projektu FAN CITY TOUR nastąpi w pierwszych dniach czerwca w Warszawie, skąd Mobilne Strefy Kibica wyruszą w Polskę. Organizatorzy przewidują, że Mobilne Strefy Kibica odwiedzi łącznie około 500 000 ludzi.

Osią projektu FAN CITY TOUR są Mobilne Strefy Kibica. W dniach 8 czerwca – 2 lipca 2012 roku będą one podróżować po całej Polsce oferując niezapomniane atrakcje. Wszystkich mieszkańców miasta zaproszą na plenerową imprezę połączoną z oglądaniem na żywo licencjonowanych transmisji piłkarskich rozgrywek UEFA EURO 2012™, za pośrednictwem dużych ekranów diodowych.

W celu stworzenia w całej Polsce wspólnej platformy kibicowania, przygotowano pięć identycznych Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR. Każda z nich będzie ogrodzona i jednorazowo pomieści do 1 000 osób. W skład pojedynczej Strefy wchodzą następujące elementy:

Ciężarówka promocyjna – o wymiarach 9m x 2,4m x 3,8m, wyprodukowana specjalnie na potrzeby projektu. Każda z ciężarówek FAN CITY TOUR została wyposażona w wysokiej jakości, wysuwany do góry ekran diodowy. W każdym z zestawów znajduje się procesor z możliwością przyjmowania większości dostępnych rodzajów sygnałów (video, VGA, DVI, HDMI, komponent, SDI, HD SDI), a także nagłośnienie aktywne. Ciężarówkę FAN CITY TOUR wyposażono również w rozkładaną i zadaszoną scenę o powierzchni 4m x 2m, na której prowadzone będą animacje i konkursy. Wewnątrz ciężarówki mieści się reżyserka – czyli centrum dowodzenia imprezą, a także system kontroli siły wiatru pozwalający na odpowiednio wcześniejszą reakcję (opuszczenie ekranu) w sytuacji, kiedy siła wiatru mogłaby zakłócić bezpieczeństwo imprezy. Każda z pięciu ciężarówek posiadać będzie dominujące oznaczenia marki jednego ze Sponsorów (jedna z ciężarówek będzie obrandowana marką Kia) projektu oraz logotypy wszystkich Partnerów i Patronów

Mobilne Strefy Kibica Kia

Wygrodzona Mobilna Stefa Kibica – strefa wspólnej zabawy oraz kibicowania mogąca pomieścić jednorazowo do 1 000 osób przylegająca do ciężarówki FAN CITY TOUR. Strefa składać się będzie z dwóch identycznych obszarów. Pierwszy z nich stanowi Obszar Oglądania Meczów, czyli teren o wymiarach do 500 m² bezpośrednio sąsiadujący z ciężarówką FAN CITY TOUR. Obszar ten przeznaczony jest dla osób chcących śledzić na ekranie diodowym piłkarskie zmagania drużyn rywalizujących w UEFA EURO 2012™, a także chętnych do udziału w rozmaitych zabawach plenerowych przygotowanych przez animatorów FAN CITY TOUR i lokalne władze. Za Obszarem Oglądania Meczów znajduje się Strefa Gastronomiczna.

Założeniem projektu jest, że w danej miejscowości, która zgłosiła akces do projektu, Mobilna Strefa Kibica FAN CITY TOUR będzie gościć przez jeden, ustalony wcześniej dzień. Zostanie zlokalizowana w atrakcyjnym punkcie umożliwiając mieszkańcom wygodny dostęp do wszystkich oferowanych punktów programu. Po zakończeniu swojego funkcjonowania Strefa pojedzie do kolejnego miasta. Czas rozstawiania Strefy wynosi 6 godzin, a składania – 3 godziny.

Jednodniowa Mobilna Strefa Kibica będzie dostępna dla wszystkich odwiedzających w godzinach między 15.00 – 23.00. Wejście do Strefy będzie bezpłatne. Przygotowano bogaty program atrakcji dla każdego gościa Strefy, niezależnie od wieku i upodobań. Na osoby chcące aktywnie spędzić dzień czekają m. in. piłkarskie kalambury, konkursy: na komentatora sportowego, na wiedzę o piłce nożnej, o Polskiej Reprezentacji Narodowej, o motoryzacji, a także rywalizacja o najsilniejsze i najcelniejsze kopnięcie piłki na boisku pneumatycznym czy szkolenie z „makijażu kibica”. Na najbardziej romantycznych gości Mobilnych Stref Kibica FAN CITY TOUR czeka jedyna i niepowtarzalna okazja wzięcia Ślubu Kibica, czyli zawarcia legalnego związku małżeńskiego w stworzonej wspólnie z lokalnym urzędem stanu cywilnego strefie ślubów. Czekając na wieczorną transmisję na żywo z piłkarskich rozgrywek na dużym diodowym ekranie umieszczonym na ciężarówce, będzie można śledzić relacje ze studia TVP.

Partnerami projektu FAN CITY TOUR są wybrani Oficjalni Sponsorzy UEFA EURO 2012™: Kia Motors Polska, Calsberg, Sharp, Biedronka, RTV Euro AGD. Patronami medialnymi są: TVP, RMF FM, Fakt, Przegląd Sportowy.

Realizacją 100 jednodniowych Mobilnych Stref Kibica w okresie rozgrywek UEFA EURO 2012™ zajmie się ponad 250 osobowa ekipa składająca się z doświadczonych producentów, techników, animatorów i promotorów.

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Kia rozkręca kampanię promującą całkowicie nowego kompaktowego sedana Kia K3,  który a USA będzie występował pod nazwą Forte.