- Błąd
Kia Sportage na podium plebiscytu Internetowy Samochód Roku 2011.
- czwartek, 01 marca 2012
Serwis ogłoszeń motoryzacyjnych otomoto.pl oraz mojeauto.pl ogłosiły jaki model został Internetowym Samochodem Roku 2011 w kategorii aut nowych. Na trzecim miejscu podium rankingu znalazła się Kia Sportage, miejsce drugie zajęła Skoda Octavia a miejsce pierwsze Dacia Duster.
Internetowy Samochód Roku to tytuł przyznany w oparciu o analizę wyszukiwań użytkowników serwisów motoryzacyjnych Grupy Allegro. Internetowym Samochodem Roku w kategorii aut nowych został pojazd, który był najczęściej wyszukiwany z wykorzystaniem konfiguratora na stronie mojeauto.pl . Jak widać, gusta internautów idą w parze z rzeczywistymi wynikami sprzedaży na polskim oraz europejskim rynku, gdzie popyt na kompaktowe SUV-y wciąż rośnie. Rankingi ogłaszane są co miesiąc a na koniec roku na ich podstawie wybierany jest samochód roku. Generalnie cały ubiegły rok był zdominowany przez trzy modele. Kia Sportage aż dziewięciokrotnie stawała na podium, z czego raz na najwyższym stopniu, cztery razy na drugim miejscu i również cztery na trzecim. Z kolei Dacia Duster i Skoda Octavia osiem razy stawały na drugim miejscu i cztery razy na trzecim. Kia Venga miała za to bardzo udany 2010 rok, kiedy to kilka razy plasowała się w czołówce miesięcznych rankingów, a cały rok zakończyła na bardzo dobrym, piątym miejscu. Choć miniony rok Venga ukończyła na dziesiątym miejscu to i tak jest to potwierdzenie utrzymującego się wysokiego zainteresowania tym autem.
TABELA 1 – TOP TEN mojeauto.pl – najczęściej oglądane modele w 2011 roku
Miejsce | Modele samochodów | Punkty* | ||
1 | Dacia Duster | 330579 | ||
2 | Skoda Octavia | 238276 | ||
3 | Kia Sportage | 213757 | ||
4 | Opel Astra | 173072 | ||
5 | Skoda Fabia | 111872 | ||
6 | Kia cee'd | 108435 | ||
7 | Ford Focus | 101380 | ||
8 | Volkswagen Golf | 94624 | ||
9 | Citroen C4 | 92883 | ||
10 | Kia Venga | 88074 |
*liczba punktów przyznana na podstawie analiz oglądalności stron poszczególnych samochodów w serwisie Auta Nowe
Marka Kia została liderem rankingu TOP Ten mojeauto.pl Aż trzy modele w czołowej dziesiątce najczęściej oglądanych w internecie modeli w roku 2011 przełożyły się na pierwszą lokatę Kii wśród najbardziej popularnych marek w segmencie aut nowych. Koreańska marka od dłuższego już czasu cieszy się w naszym kraju bardzo dużą popularnością, a kolejne jej modele stają się rynkowymi hitami. W ubiegłym roku na miano bestsellera zasłużył model Sportage, który był najczęściej kupowanym SUV-em w Polsce. Zapraszamy do dyskusji na naszym forum Kia. Cały czas spore zainteresowanie towarzyszy też model cee’d, Venga oraz Picanto.
TABELA 2 – TOP TEN mojeauto.pl – najczęściej oglądane marki w 2011 roku
Miejsce | Marka | Punkty* | ||
1 | Kia | 555713 | ||
2 | Volkswagen | 493792 | ||
3 | Skoda | 482723 | ||
4 | Dacia | 453632 | ||
5 | Opel | 413501 | ||
6 | Ford | 346689 | ||
7 | Hyundai | 304510 | ||
8 | Fiat | 301507 | ||
9 | Toyota | 296075 | ||
10 | Renault | 287318 |
* liczba punktów przyznana na podstawie analiz oglądalności stron poszczególnych samochodów w serwisie Auta Nowe
Mojeauto.pl to obecnie jedna z największych polskich platform motoryzacyjnych. Serwis umożliwia internautom poszukiwanie i zakup samochodów oraz usług towarzyszących poprzez internet. Jest też ogromnym zasobem informacji o tematyce motoryzacyjnej w bardzo szerokim ujęciu.
Od 2000 roku głównym elementem serwisu mojeauto.pl jest konfigurator samochodów nowych – interaktywna baza zawierająca dane o wszystkich modelach samochodów dostępnych na polskim rynku wraz z aktualnymi cennikami oraz innymi niezbędnymi informacjami. Z tego rozbudowanego narzędzia korzysta codziennie tysiące Internautów, jest to bowiem wygodny sposób na wyszukanie dowolnego samochodu oraz jego konfigurację.
W 2004 roku narodził się pomysł, aby śledzić poczynania Internautów i sprawdzać, jakie modele i wersje samochodów odwiedzają najczęściej. Od początku 2004 roku dane trafiają do systemu statystycznego, a użytkownicy swoimi wyborami oddają nieświadomie głosy na poszczególne samochody. Na podstawie statystyk odwiedzin dziennikarze mojeauto.pl wiedzą czym potencjalni klienci interesują się najbardziej i tak powstają powyższe tabele.
Źródło: mojeauto.pl
« poprzednia | następna » |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
Więcej … Test: Kia Venga 1.4 - 90 KMGOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 3 gościKia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.
Dziś sięgamy do początków istnienia modelu Rio. Przedstawimy ewolucję konstrukcyjną jaką przeszedł ten model i drogę od przeciętnego samochodu do najlepiej sprzedającego się modelu w klasie małych samochodów a także zdobywcy wielu prestiżowych wyróżnień za design.
Więcej … Kia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.