- Błąd
Kia zwiększa zaangażowanie w działalność badawczo-rozwojową
- środa, 12 września 2012
Kia Motors Corporation stale zwiększa zaangażowanie w działalność badawczo-rozwojową w celu minimalizacji oddziaływania na środowisko naturalne.
Dzięki inwestycjom w nowoczesne i pro-ekologiczne procesy wytwarzania, od 2004 roku koncern zwiększył ekowydajność o 44%. W 2012 roku na dalszą optymalizację produkcji oraz wdrażanie innowacji przeznaczy kolejne USD 2,52 mld.
Od 2004 roku stale są badane i wprowadzane rozwiązania niwelujące negatywny wpływ swojej działalności na środowisko naturalne. Dzięki temu – jak wynika z najnowszego Raportu zrównoważonego rozwoju koncernu – w ciągu 7 lat zwiększyła ekowydajność o 44%.
W 2011 roku na działalność światowej sieci R&D oraz modernizację zakładów produkcyjnych i montażowych Kia przeznaczyła USD 2,25 mld, czyli 6% rocznych przychodów. W roku 2012 kwota przekazana na te cele wzrosła rok do roku o 12% i wyniosła USD 2,52 mld. Zwiększona skala inwestycji zagwarantuje optymalizację pro-ekologicznych procesów wytwórczych oraz przyśpieszy rozwój technologii produkcji wydajnych pojazdów o niskiej emisji spalin.
“Rozmach technologiczny oraz poziom zaangażowania społecznego, jaki w ciągu ostatnich 12 miesięcy osiągnęła Kia, potwierdza konsekwencję w realizowaniu strategii Vision 2016 oraz wysoką jakość pracy zespołów na całym świecie. Zamierzamy nadal stawiać na innowacyjności i kreatywności w tworzeniu rozwiązań motoryzacyjnych w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. Dbałość o ochronę środowiska jest naturalną konsekwencją naszej działalności w branży” – powiedział Hyoung-Keun Lee, dyrektor generalny (CEO) Kia Motors Corporation.
Wdrażane w 2011 przez Kia w trakcie całego procesu rozwoju produktu innowacyjne zasady – takie jak Green Design System (zwiększone wtórne wykorzystanie materiałów) czy Chemical Management System (minimalizacja zastosowania szkodliwych substancji chemicznych) – pozwoliły m.in. na rok do roku redukcję poziomu CO2 emitowanego przez jeden pojazd do 16 kg czy 33% wzrost wtórnego wykorzystania stali w produkcji globalnej. Efektywny system zarządzania odpadami przyczynił się do zmniejszenia ich produkcji o 28% w porównaniu do roku 2003.
Ponadto, zgodnie z ‘Korporacyjną Odpowiedzialnością Społeczną’ (z ang. CSR – Corporate Social Resposibility), Kia aktywnie angażuje się w działalność charytatywną na całym świecie. W 2011 roku koncern przeznaczył USD 20,2 mln na realizację 158 różnych projektów społecznych. Jednym z nich jest sponsorowanie inicjatywy „Planting for a Better Life” – programu zasiewów ochronnych dla rolnictwa w Afryce, w celu zwiększenia plonów i dochodów lokalnych rodzin rolniczych. Od 2007 roku w ramach przedsięwzięcia wspieranego przez 14 europejskich oddziałów Kia (w tym także przez Kia Motors Polska) zasadzono już 3,5 mln krzaków Jatropha (jatrofa). W ciągu kolejnych trzech lat ich liczba zwiększy się o kolejne 6 milionów roślin.
« poprzednia | następna » |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
Więcej … Test: Kia Venga 1.4 - 90 KMGOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 2 gościKia Rio
Czwarta już generacja modelu Kia Rio, która miała światową premierę podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2011, ma za zadanie wstrząsnąć segmentem samochodów kompaktowych i zintensyfikować wzrost sprzedaży marki Kia w Europie.
Oprócz atrakcyjnego wyglądu, odpowiadającego na estetyczne potrzeby kierowców, nowa Kia Rio wykorzystuje szereg przodujących rozwiązań proekologicznych i obniżających koszty eksploatacji.
Więcej … Kia Rio