Reklama

NASI PARTNERZY

Reklama

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Test Kia cee’d 1,6 GDI

Kia w rekordowo krótkim czasie dogoniła europejskich konkurentów. Nowy cee’d oferuje przestronną karoserię, cichy i mocny silnik wysokoprężny oraz mnóstwo nowych systemów wspierających kierowcę, a mimo to jego cena pozostaje konkurencyjna.

 

Kia zwiększa zaangażowanie w działalność badawczo-rozwojową

działalność badawczo rozwojowa KiaKia Motors Corporation stale zwiększa zaangażowanie w działalność badawczo-rozwojową w celu minimalizacji oddziaływania na środowisko naturalne.

Dzięki inwestycjom w nowoczesne i pro-ekologiczne procesy wytwarzania, od 2004 roku koncern zwiększył ekowydajność o 44%. W 2012 roku na dalszą optymalizację produkcji oraz wdrażanie innowacji przeznaczy kolejne USD 2,52 mld.

Od 2004 roku stale są badane i wprowadzane rozwiązania niwelujące negatywny wpływ swojej działalności na środowisko naturalne. Dzięki temu – jak wynika z najnowszego Raportu zrównoważonego rozwoju koncernu – w ciągu 7 lat zwiększyła ekowydajność o 44%.

W 2011 roku na działalność światowej sieci R&D oraz modernizację zakładów produkcyjnych i montażowych Kia przeznaczyła USD 2,25 mld, czyli 6% rocznych przychodów. W roku 2012 kwota przekazana na te cele wzrosła rok do roku o 12% i wyniosła USD 2,52 mld. Zwiększona skala inwestycji zagwarantuje optymalizację pro-ekologicznych procesów wytwórczych oraz przyśpieszy rozwój technologii produkcji wydajnych pojazdów o niskiej emisji spalin.

działalność badawczo rozwojowa Kia

“Rozmach technologiczny oraz poziom zaangażowania społecznego, jaki w ciągu ostatnich 12 miesięcy osiągnęła Kia, potwierdza konsekwencję w realizowaniu strategii Vision 2016 oraz wysoką jakość pracy zespołów na całym świecie. Zamierzamy nadal stawiać na innowacyjności i kreatywności w tworzeniu rozwiązań motoryzacyjnych w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. Dbałość o ochronę środowiska jest naturalną konsekwencją naszej działalności w branży” – powiedział Hyoung-Keun Lee, dyrektor generalny (CEO) Kia Motors Corporation.

Planting for a Better LifeWdrażane w 2011 przez Kia w trakcie całego procesu rozwoju produktu innowacyjne zasady – takie jak Green Design System (zwiększone wtórne wykorzystanie materiałów) czy Chemical Management System (minimalizacja zastosowania szkodliwych substancji chemicznych) – pozwoliły m.in. na rok do roku redukcję poziomu CO2 emitowanego przez jeden pojazd do 16 kg czy 33% wzrost wtórnego wykorzystania stali w produkcji globalnej. Efektywny system zarządzania odpadami przyczynił się do zmniejszenia ich produkcji o 28% w porównaniu do roku 2003.

Ponadto, zgodnie z ‘Korporacyjną Odpowiedzialnością Społeczną’ (z ang. CSR – Corporate Social Resposibility), Kia aktywnie angażuje się w działalność charytatywną na całym świecie. W 2011 roku koncern przeznaczył USD 20,2 mln na realizację 158 różnych projektów społecznych. Jednym z nich jest sponsorowanie inicjatywy „Planting for a Better Life” – programu zasiewów ochronnych dla rolnictwa w Afryce, w celu zwiększenia plonów i dochodów lokalnych rodzin rolniczych. Od 2007 roku w ramach przedsięwzięcia wspieranego przez 14 europejskich oddziałów Kia (w tym także przez Kia Motors Polska) zasadzono już 3,5 mln krzaków Jatropha (jatrofa). W ciągu kolejnych trzech lat ich liczba zwiększy się o kolejne 6 milionów roślin.

Fanklub Kia to serwis prowadzony przez entuzjastów niezależny od Kia Motors Polska. Na naszych stronach publikujemy najnowsze informacje, opisy poszczególnych modeli, testy oraz ciekawostki dotyczące samochodów marki Kia. Umieszczone na stronie znaki towarowe użyte są wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią własność ich producentów.

Co Wam przychodzi na myśl gdy słyszycie o reklamach Super Bowl? Rock n’ roll? Super modelki, czy szybkie samochody? Jeśli widzieliście niedzielne rozgrywki to przekonaliście się, że w reklamie Kia Optima jest własnie to wszystko.