- Błąd
Kia i Amscreen ogłosiły współpracę
- czwartek, 16 sierpnia 2012
Kia Motors UK i Amscreen, największy brytyjski właściciel cyfrowych mediów będą wspólnie rozwijać platformę Adlive.
Adlive jest to platforma reklamowa opracowana we własnym zakresie przez Amscreen. Dzięki niej dealerzy Kia w Wielkiej Brytanii będą mogli personalizować kampanie reklamowe i dostosować je do lokalnych potrzeb. Na cyfrowych ekranach zamontowanych na stacjach benzynowych będzie wyświetlana oferta lokalnego dealera Kia a także dane kontaktowe.
Dealerzy będą mogli indywidualnie dopasować kampanie reklamowe do lokalnego rynku a także nadać im odpowiednie wagi a wszystko to będzie obsługiwane przez jeden portal internetowy.
David Hart, kierownik marketingu Kia powiedział: „Kierowanie klientów do ich lokalnego dealera ma dla nas kluczowe znaczenie. Za pomocą sieci reklamowej Amscreen, do reklamy jesteśmy w stanie zaangażować lokalnych dealerów przy jednoczesnym zachowaniu jednolitego przekazu reklamy. Praca z Amscreen pozwala dotrzeć z przekazem do szerszego grona odbiorców a komunikat jest tak zlokalizowany, że nasi dealerzy mogą osiągnąć najlepsze wyniki.”
Dzięki tej platformie, marka Kia będzie mogła przeprowadzić cyfrową kampanię reklamową kontrolując lokalnie jej zawartość. Dla lokalnych dealerów Kia jest to efektywny kosztowo dodatek do kampanii reklamowych realizowanych przez lokalną prasę, internet i radio.
Simon Sugar, prezes Amscreen, powiedział; „ Jesteśmy zadowoleni z uruchomienia tej platformy razem z Kia. Nasz tygodniowy zasięg 20 milionów osób daje nam skalę pozwalającą wspierać regionalnych dealerów Kia przekazując istotne wiadomości a także podtrzymując obecność marki w mediach. Jesteśmy przekonani, że nowa platforma i sposób przekazu reklamy Adlive w przyszłości przełoży się również na wiele innych marek.”
« poprzednia | następna » |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
Więcej … Test: Kia Venga 1.4 - 90 KMGOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 4 gościKia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.
Dziś sięgamy do początków istnienia modelu Rio. Przedstawimy ewolucję konstrukcyjną jaką przeszedł ten model i drogę od przeciętnego samochodu do najlepiej sprzedającego się modelu w klasie małych samochodów a także zdobywcy wielu prestiżowych wyróżnień za design.
Więcej … Kia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.