- Błąd
Kia Motors Corporation otwiera innowacyjne centrum medialne online
- czwartek, 11 sierpnia 2011
Szansą na scentralizowany i bardziej przyjazny dostęp do najnowszych informacji dla dziennikarzy, blogerów oraz fanów marki Kia jest utworzone przez Kia Motors Corporation, centrum multimedialne online Kia Media Center. Partnerem Kia w tym przedsięwzięciu została firma Synaptic Digital, plasująca się w światowej czołówce multikanałowych platform kreacji i dystrybucji medialnej.
Prostota oraz intuicyjność witryny http://kia.synapticdigital.com daje wszystkim zainteresowanym marką Kia możliwość publikowania swych wrażeń, komentarzy i spostrzeżeń. W przeciwieństwie do innych witryn tego typu, które czasem tworzą oddzielne sekcje dla treści multimedialnych, w Kia Media Center można znaleźć dowolne materiały video, audio i zdjęcia a także pochodzące z innych stron Kia Motors (w tym z oficjalnego blogu korporacyjnego Kia Buzz) oraz serwisów społecznościowych YouTube, Twitter czy Facebook.
„Nasze Centrum Medialne jest doskonałym narzędziem sprawnego zarządzania i terminowego udostępniania treści multimedialnych w skali korporacji zarówno dla profesjonalnych dziennikarzy i prominentnych blogerów jaki szerokiej rzeszy fanów marki Kia publikujących swoje video na Facebooku.” − powiedział Scott Woo, szef światowej komunikacji w Kia Motors Corporation.
Sercem tego przedsięwzięcia jest innowacyjny „media player”, który na bazie video, audio i zdjęć z intuicyjnego interfejsu − działa jako medialne źródło informacji prasowych, udostępniając również bieżące komentarze dotyczące firmy Kia na Twitterze, kontakty do lokalnych teamów PR Kia Motors oraz wszelkie aktualne informacje via czytniki RSS.
Dziennikarze, blogerzy i fani marki Kia mogą rozpowszechniać i publikować wybrane przez siebie treści umieszczając je na swoich stronach internetowych lub w serwisach społecznościowych. Materiały video, audio i pliki zdjęciowe dostępne są w jakości streaming oraz broadcast i standardach PAL, NTSC a także HD − także do ściągania w największej dostępnej obecnie przepływności.
„Kia reprezentuje absolutną awangardę, jeżeli chodzi o przekaz własnych treści video.” − mówi Camilla Unger, wiceprezes APAC Synaptic Digital − „To dla nas zaszczyt i przyjemność, że nasze technologie i doświadczenia mogą służyć upublicznianiu informacji o tej ekscytującej marce.”
« poprzednia | następna » |
---|
Test: Kia Venga 1.4 - 90 KM
Na polskim rynku Venga zadebiutowała w 2010 roku i już na dobre się tu zadomowiła. O popularności บาคาร่า tego modelu świadczą wyniki sprzedaży Kia, które ostatnio publikowaliśmy. Zaraz po modelu Sportage jest to najchętniej kupowany model tego producenta.
Więcej … Test: Kia Venga 1.4 - 90 KMGOŚCIMY
Naszą witrynę przegląda teraz 4 gościKia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.
Dziś sięgamy do początków istnienia modelu Rio. Przedstawimy ewolucję konstrukcyjną jaką przeszedł ten model i drogę od przeciętnego samochodu do najlepiej sprzedającego się modelu w klasie małych samochodów a także zdobywcy wielu prestiżowych wyróżnień za design.
Więcej … Kia Rio kiedyś i dziś – historia modelu.